قیبله گرایان بدنبال چه هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قیبله گرایان بدنبال چه هستند
نوشته شده در دو شنبه 8 آبان 1391
بازدید : 357
نویسنده : حسین

قبیله گرایان به دنبال چه هستند؟؟

علی مطهری برادر خانم علی لاریجانی در سایت رسمی اش  نطق میان دستورش را (که ایراد نشد) منتشر کرد در بخشی از متن سخنرانی وی در مورد رئیس جمهور  به شکل تهدید آمیز ذکر شده که: « چنين شخصي حتي يك روز هم نبايد در مسند قدرت باقي بماند،»   علی مطهری همچنین در مصاحبه با خبرگزاری مشرق در راستای تطهیر فتنه گران 88 گفته :« من اصلا قائل به فتنه داخلی نیستم»  وی همچنین در ادامه مصاحبه با این بنگاه خبری می گوید:« آقای هاشمی به هر حال دلسوز انقلاب است . یعنی ما نمی توانیم، بگوییم خیر انقلاب را نمی خواهد. معتقدم ايشان بايد در انتخابات آينده فعال باشد »

در این بین روح الله بیگی از نمایندگان مجلس در مورد طرح سوال از رئیس جمهور می گوید:« امیدواریم که جواب قانع کننده بشنویم، با اینکه خیلی هم به این امر امید نداریم؛ اگر جواب صریح ندادند، به تکلیف دیگری که از آن خودداری می کردیم، می‌اندیشیم. »

حال باید پرسید منظور آقای روح الله بیگی از اندیشیدن به تکلیف دیگر چیست ؟؟ آیا منظورش برکناری رئیس جمهور است ؟؟

عوض حیدر پور از نمایندگان مجلس در مصاحبه با فردا می گوید : «با رئیس مجلس اتمام حجت کرده ایم که اگر احمدی نژاد خارج از مدار صحبت کرد، همانگونه برخورد کند که با نمایندگان برخورد می کند و میکروفن او را قطع کند. »

هاشمی رفسنجانی نیز در سایت رسمی اش تیتری با عنوان « تمام دلسوزان ناراضیند/این وضع قابل دوام نیست» را قرار می دهد

این طور که بویش می آید اقتدارگرایان چپ و راست به هرشکل ممکن می خواهند احمدی نژاد را از سر راه بردارند و جام زهر را نیز به رهبری بنوشانند

 ولی به قول امام خامنه ای(ع)«این‌جا اگر دشمن زیاد فشار بیاورد، حادثه‌ کربلا اتفاق خواهد افتاد»

به امید ظهور امام مهدی(ع) که در همین نزدیکی است...





:: موضوعات مرتبط: سیاست , ,
:: برچسب‌ها: قبیله گرایی , مطهری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: